איך לשמור על אורח חיים בריא?

 

מאוד חשוב לשמור על אורח חיים בריא (: 
ככה תרגישו טוב עם עצמכן ותהיו בריאות:

קודם כל, אל – תעשו - דיאטה!
זה ממש לא בריא, זה יגרום לכן להיות רעבות, רזות מדי ואולי אפילו לסבול מאנורקסיה...
אבל אתן כן יכולות לשמור על הגוף שלכן.
יש 3 דגשים:
-
תזונה נכונה
-כושר
-שעות שינה

תזונה נכונה
תוכלו לשמור על הגוף שלכן אם תאכלו נכון.
הערה: בהרבה טיפים ומדריכים אומרים לא לאכול בכלל ממתקים ואוכל עם שומן. לדעתי, זה לא נכון בכלל! תיהנו מממתקים ואל תפסיקו לאכול בגלל שאתן רוצות לשמור על המשקל. אני מאוד אוהבת אוכל מתוק ואני אוכלת ממתק אחד ביום, ולפעמים טיפה יותר כשיש אירוע (בת מצווה או יום הולדת או דברים אחרים בסגנון).

שתייה מתוקה - אני לא ממש אוהבת שתייה מתוקה כמו קולה או ספרייט, אבל אם אתן אוהבות - תשתדלו לשתות פחות שתייה מתוקה ואולי תחליפו אותה לשתייה בריאה, כמו מיץ סחוט (אני מאוד אוהבת מיץ תפוזים סחוט) או למים.

ירקות ופירות - אני מאוד אוהבת לאכול ירקות ופירות. אני אוכלת סלט ירקות בארוחת ערב פעמיים-שלוש בשבוע וגם במשך כל השבוע אני אוכלת מאכלים עם ירקות ופירות, בדרך כלל בין הארוחות. חשוב לאכול ירקות ופירות כי זה מחזק את הגוף ומונע מחלות.

פחמימות - אני מאוד אוהבת לאכול פחמימות. פסטה, מאפים, סנדוויצ'ים... חשוב לאכול פחמימות כי זה נותן אנרגיה, אבל לא להגזים, כי הפחמימות הופכות לסוכרים.

חלבונים - מוצרי חלב, בשר, דגים וביצים. אני אוהבת לאכול מוצרי חלב (בעיקר גבינות) וגם בשר. אפשר לשלב אותם עם פחמימות או ירקות ופירות וליצור ארוחה מגוונת.

לצמחוניות או לטבעוניות - מכיוון שחשוב לאכול מאכלים עם חלבונים כי הם מסייעים לתהליך הגדילה ובונים את השרירים, יש תחליף טבעוני, שהוא טופו או קטניות (אפונה, שעועית) שגם בהם יש חלבונים. אז גם לצמחונים ולטבעונים יש מנת חלבון.

שומנים - יש שומנים מהצומח (זיתים, שמן מהצומח, אבוקדו, אגוזים) ויש שומנים מן החי (מרגרינה, בשר עם המון שומן) וכדאי לאכול מהם ממש מעט כי הם משמינים.

חשוב לאכול מכל סוגי המזון בכל יום ואפשר גם ליהנות ממתוקים, אבל לא להגזים (:

כושר
בשביל לשמור על המשקל צריך לעשות ספורט. הנה כמה דוגמאות:
- לרוץ 20-30 דקות כמה פעמים בשבוע
- רכיבה על אופניים במשך 20-30 דקות
- להירשם לחוגי ספורט כמו ריקוד, כדורסל, טניס, התעמלות ועוד
- לעשות את כל הפעילויות האלו בלי להירשם לחוג
- לשחות בבריכה
- להזמין חברים לשחק במשחקי כדור / משחקים של פעם
- שיעורי ספורט בבית הספר

שעות שינה
אם תישנו יותר תהיו פחות עייפות ותשמרו על אורח חיים בריא. אני ממליצה לכן לישון בערך 8-11 שעות ואם אתן אוהבות לישון יותר, אז... אפילו שתיים עשרה שעות (שזה חצי יום)!

אם היה לכן איזשהו אירוע עד מאוחר, כמו בת מצווה (לי יש הרבה כאלה עכשיו), אז תקומו מאוחר כדי שלא תהיו עייפות (בערך בתשע או בעשר).

והכי חשוב - תאהבו את עצמכן ותהיו אתן! אם אתן חושבות שאתן 'שמנות' ולועגים לכן, תגידו שככה אתן ושאתן לא צריכות לרזות כדי שתהיו 'יפות' יותר, כי ככה אתן. 
תאהבו את איך שאתן נראות, אבל תשמרו על אורח חיים בריא, כדי שתהיו בריאות ומאושרות.

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב. לחצו כאן עכשיו כדי להירשם או להתחבר!

תגובות אחרונות

מאת: Slips!
תאריך: 30/12/2019
הודעה: אתר מהמם!!




כניסות שונות: 1074
עמודים נצפים: 1652
האתר עודכן לאחרונה בתאריך 14/02/2020

האתר only girls נבנה באמצעות מומו אתרים - בניית אתרים לילדים בחינם.
כל הזכויות שמורות ל ו \ או ליוצרי התוכן המקוריים. רוצים לבנות אתר בחינם? לחצו כאן עכשיו!
נתקלתם בתוכן פוגע? תוכן מפר זכיות יוצרים? לחצו כאן כדי לדווח לנו.