אתרים מומלצים
בדיחות
פעם אחת היו 4 גמדים. האחד ידע להגיד רק כן כן כן, השני ידע להגיד רק מתחת למיטה, השלישי רק אמר בסכין ומזלג והרביעי ידע להגיד רק : אני ראשון בתור.
שוטר אחד ראה אישה מתה, שאל את הגמדים: אתם הרגתם את האישה הזאת?
הגמד הראשון:,כן כן כן
השוטר:" איפה?
הגמד השני:" מתחת למיטה, מתחת למיטה
השוטר:" עם מה הרגתם אותה?
הגמד השלישי:" בסכין ומזלג
השוטר:" אתם הולכים יש..
» להמשך קריאה
» להמשך קריאה
טריוויה



